Així són els racons a I5
El treball per racons és una proposta metodològica que permet organitzar l’aula en petits grups. Cadascun d’aquests grups du a terme una tasca determinada i diferent. Organitzats en grups reduïts,
El treball per racons és una proposta metodològica que permet organitzar l’aula en petits grups. Cadascun d’aquests grups du a terme una tasca determinada i diferent. Organitzats en grups reduïts,
Els alumnes de 4t hem començat el segon trimestre d’una manera molt especial, gaudint d’una setmana d’escacs! L’objectiu principal ha estat introduir els alumnes en aquest fantàstic joc. Ha estat
Els alumnes de 3r hem treballat una situació d’aprenentatge en què havíem de respondre dues preguntes: “Com arriba l’aigua a casa?” i “Com en podem fer un bon ús?“. Per
La comunitat de docents encapçalada per Nati Bergadà s’ha fixat recentment en els nostres espais d’aprenentatge, i ha difós, entre els seus subscriptors, un reportatge on la Marga, la Montse,
Després de l’experiència del curs vinent, comencem a organitzar les noves mobilitats que farem enguany. Aquest curs es desplaçaran dues mestres: una coneixerà una escola a Finlàndia i l’altra una
Durant el primer trimestre els alumnes de segon han dut a terme la situació d’aprenentatge “Com saps si t’agrada?” A partir d’aquesta pregunta hem descobert els sentits, els òrgans a
Com ja sabeu, a l’Espai Viu fa dies que preparem les olives de la nostra olivera. Ara que ja hem acabat el procés d’elaboració us volem explicar quins passos hem
Dissabte passat, la Roca del Vallès va viure una jornada festiva i plena de cultura, dansa i foc, amb la celebració de “La Cercavila”, un acte que va aplegar més
Els alumnes de 4t vam anar a la biblioteca de la Roca dilluns 13 i divendres 17 de novembre, a gaudir de l’activitat del “Cruspilletres”. L’activitat estava formada per dues