Fem de jurat als “Premis Atrapallibres”
Llegir és una activitat recomanable i profitosa a qualsevol edat. Els llibres entretenen, obren noves finestres al món, promouen la connexió amb els altres, fomenten la imaginació i la creativitat
Llegir és una activitat recomanable i profitosa a qualsevol edat. Els llibres entretenen, obren noves finestres al món, promouen la connexió amb els altres, fomenten la imaginació i la creativitat
La comissió Erasmus ens hem reunit avui per valorar les nombroses sol·licituds que hem rebut dels nens i nenes de cinquè per formar part del proper projecte Erasmus que tindrà
Aquest curs hem continuat treballant a l’espai de ciència, un espai on apropem la ciència als més petits de l’escola de manera manipulativa i engrescadora. Durant el curs cada trimestre
El treball per racons és una proposta metodològica que permet organitzar l’aula en petits grups. Cadascun d’aquests grups du a terme una tasca determinada i diferent. Organitzats en grups reduïts,
Els alumnes de 4t hem començat el segon trimestre d’una manera molt especial, gaudint d’una setmana d’escacs! L’objectiu principal ha estat introduir els alumnes en aquest fantàstic joc. Ha estat
Els alumnes de 3r hem treballat una situació d’aprenentatge en què havíem de respondre dues preguntes: “Com arriba l’aigua a casa?” i “Com en podem fer un bon ús?“. Per
La comunitat de docents encapçalada per Nati Bergadà s’ha fixat recentment en els nostres espais d’aprenentatge, i ha difós, entre els seus subscriptors, un reportatge on la Marga, la Montse,
Després de l’experiència del curs vinent, comencem a organitzar les noves mobilitats que farem enguany. Aquest curs es desplaçaran dues mestres: una coneixerà una escola a Finlàndia i l’altra una
Durant el primer trimestre els alumnes de segon han dut a terme la situació d’aprenentatge “Com saps si t’agrada?” A partir d’aquesta pregunta hem descobert els sentits, els òrgans a