Articles de Sortides

Aventura a Montserrat – 3r

El dimecres dia 24 d’octubre de 2018 vam anar a Montserrat. Allà vam veure els escolanets i les agulles de Montserrat, fins i tot uns escaladors amb un dàlmata.

Els dinosaures i els exploradors anem a la Selva de l’Aventura

Els nens i nenes de P5 hem anat a Arbúcies a la Selva de l’Aventura a explorar amb tots els sentits! L’hem olorat, l’hem tocat, l’hem escoltat i l’hem trepitjat descalços.

Anem al parc del Corredor

Amb la motxilla a l’esquena, les Muntanyes i els Robots hem seguit les senyals blanques i vermelles d’un itinerari que ens ha portat fins al Santuari del Corredor, començant des de l’àrea de pícnic. Un cop a dalt, hem dinat i hem jugat en una esplanada molt gran plena d’arbres, de plantes i de natura.

Fotos per recordar moments del curs

Aquest any a l’hort hem fet molta feina. Hem sembrat, hem collit, l’hem cuidat, hem menjat i fins hi tot hem fet un experiment amb la clorofil·la dels espinacs.

Sortida de 4t amb la Vall d’Ariulf

El dimecres 23 d’abril els alumnes de 4t vam anar d’excursió amb la Vall d’Ariulf a un bosc mediterrani per la ruta de Can Sant Pere. Vam veure l’ermita de Can Sant Pere, i vam aprendre el clima, la flora, i la fauna d’aquell indret.

Anem a la Fundació Joan Miró!

Després de treballar l’artísta Joan Miró a l’aula,  els de P5 hem anat a visitar la Fundació Joan Miró de Barcelona per veure les seves obres en directe. Després hem anat al parc Joan Miró on hi ha «La dona i l’ocell», una escultura que Joan Miró va regalar a la ciutat de Barcelona.

Ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!

Sortides d’història a la Roca i Granollers

La setmana del 15 al 18 de maig vam realitzar sortides històriques. A sisè estem treballant el projecte d’història i vam aprofitar per visitar la Roca acompanyats per la Vall d’Ariulf, un grup de persones que treballen en la recerca, interpretació, dinamització i difusió del patrimoni cultural i natural, centrat en l’àrea territorial del municipi de la Roca del Vallès. Ells ens van explicar com es vivia a la Roca del Vallès els anys previs a la Guerra Civil.

Colònies de P5

Aquest any hem anat a Can Pic, a Taradell, on hem descobert en Tocasons, un bandoler que ens va demanar que tinguéssim cura dels animals del bosc i el vam ajudar a trobar la roba que va perdre mentre es banyava al riu.

Hem fet moltes activitats: gimcana de carretons, muntar en poni, fer perfum, un joc de pistes per trobar un tresor… Ens ho hem passat molt bé!!! Gaudiu de les fotografies!

Excursió a Can Panosa

Els Petits Científics i les Llaminadures hem anat d’excursió a Can Panosa.

El Sr. Ramon ens ha explicat tota la feina que fan les abelles per l’elaboració de la mel. Hem descobert que sense les abelles no hi hauria vida. Hem fet d’apicultors i ens ho hem passat molt bé, ha estat una sortida molt dolça!

Colònies a la Garrotxa

La classe de la Tecnologia i del Rock vam anar de colònies a la Garrotxa. Al matí vam visitar la Fageda d’en Jordà i a la tarda el volcà Croscat.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Sortida al Parc Güell

Aquest any hem fet un petit projecte sobre el Modernisme i Antoni Gaudí a les classes de 3r. Hem descobert moltes coses sobre aquest artista i fins i tot vam construir una «ciutat Gaudí».

Per finalitzar el mini projecte vam fer la sortida al Parc Güell i vam gaudir d’un dia màgic entre les seves creacions i, també ho hem de dir, entre molts i molts turistes fascinats per l’entorn.

Els Fars i els Dinosaures de colònies a Can Pic

Aquestes han estat les nostres segones colònies i ens ha encantat aprendre i fer com els indis.

El Gran Wakan ens va escriure una carta dies abans dient-nos que ens esperava. Hem conegut també l’indi Préssec Sucós, la Ploma Alta, el Lotus Blanc i molts d’altres!

Mireu que bé que ens ho hem passat…

Una passejada pel Barri Gòtic

El dia 2 de març, els alumnes de 4t vam anar d’excursió al barri Gòtic de Barcelona. Vam veure molts monuments importants, com per exemple el Palau Reial Major, l’Ajuntament, el Pont del Bisbe, … Cadascú havia d’explicar un monument o lloc interessant del recorregut.

P3 i P4, junts a la Verneda

L’últim dia, abans de començar les vacances de setmana Santa, els Barrufets, les Abelles, els Fars i els Dinosaures hem gaudit tots junts d’un dia d’excursió al pi gros i al bosc de la Verneda.

Aquí teniu un tastet de fotos.

Tastet de contes a la biblioteca

Els Fars i els Dinosaures hem gaudit una estona, escoltant contes a la biblioteca de la Roca. Ens n’han explicat 3: Sóc un porquet, Una casa a la mida i Per què?

També n’hem pogut fullejar uns quants pel nostre compte. Ens encanten els contes!