Recull d’imatges del 1r trimestre de P4

Aquí teniu un recull de fotografies on podeu veure algunes de les coses que hem fet durant el primer trimestre de curs. Esperem que us agradin molt!

Categories I4

Jocs matemàtics a P5 A

Aquí us compartim uns quants vídeos que representen un resum del treball matemàtic fet aquest any a P5.

Categories I5

Trobada d’escacs amb el Pilar Mestres

Divendres passat vam acollir un any més la trobada d’escacs amb l’escola Pilar Mestres. Va ser un matí molt agradable fent partides d’escacs amb companys i amics del poble.

Ens visiten els avis!

A partir del projecte sobre en Joan Miró els nens i nenes de P5 hem volgut saber més coses de com era la vida anys enrere. Hem preguntat als nostres avis: com era la seva escola, si veien la televisió i quins programes miraven, si tenien cotxe o també si tenien ordinadors i tauletes tàctils.

Després els hem convidat a passar dues tardes amb nosaltres perquè ens expliquessin una miqueta com va ser la seva infància i així entendre que abans vivien força diferent de com ho fem ara.

Psychomotricity with the Orcas and the Rockets (2nd Term)

During the second term, we have been following the same line as the first term, but we have introduced new materials and we have practised different skills. Moreover, we could go to the playground to practise these habilities! We enjoyed a lot!

Categories I3

A 3r tenim un nou racó… Kapla!

Aquesta setmana l’Alejandro ens ha explicat un nou racó que es diu KAPLA.

Ens ha fet una prova per veure com es juga. Consisteix en muntar peces de fusta que s’han d’aguantar mantenint l’equilibri.

One, two, three game!

A few days ago P4 and P5 students were playing at One, two three game. While a student counted “One, two, three” looking the wall, the others had to move towards him, but when he turned to us, we couldn’t move, we had to be statues. If we moved, we had to go home. If someone touched his back, he had to catched us. It was very fun!

Joc simbòlic P4 i P5 – Primer trimestre

Aquí teniu un recull més extens del dia a dia de joc simbòlic i el laboratori que hem fet els alumnes de P4 i P5.

Hem fet construccions amb rampes i pàrquings pels cotxes, ens hem transformat en mecànics arreglant espais que ho necessitaven, hem fet de metges i pacients i hem donat vida als animals terrestres, aquàtics o voladors a l’espai que tenen. També hem pogut gaudir del dia a dia en una casa fent les feines que toquen, gaudir dels diferents espais que té i deixant-la ben ordenada a l’hora de recollir. A més, tenim una granjeta on hi hem anat a berenar, esmorzar, celebrar aniversaris, menjar pizza, fer de cambrers i cambreres, recollir les taules…