Los cuentacuentos

Volvemos con nuevos cuentos explicados por los alumnos de 4º. Todos los cuentos son del libro “Cuentos largos como una sonrisa” de Gianni Rodari.

El Cuentacuentos

Els alumnes de 4t B ens han explicat uns contes, en castellà, molt divertits.

Esperem que us agradin!

Animació lectora: “Cuervo”

Alguns alumnes de 1r han fet una lectura en veu alta a la resta de companys.

El llibre que han llegit se l’han preparat a casa amb ajuda dels pares. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Manolito Gafotas

Els alumnes de 6è estem llegint i treballant el llibre Manolito Gafotas d’Elvira Lindo. A partir d’una escena d’un intent de robatori que van patir en Manolito i el seu avi, cada alumne ha creat un personatge i s’ha inventat un diàleg amb un company, com si haguessin estat testimonis de l’escena. Aquesta activitat té com a objectiu principal millorar l’expressió oral en llengua castellana.

Los cuentacuentos

En la classe de 4º estamos trabajando el libro de Gianni Rodari “Cuentos largos como una sonrisa”, nos encantan todos esos cuentos maravillosos, sorprendentes y divertidos. Se nos ocurrió un buen día hacer de cuentacuentos, ya habeis podido ver a Berta en otro video, hoy os dejamos los videos de los últimos cuentacuentos, esperamos que os gusten.

La cuentacuentos: El señor Boemondo

Durante este curso, los alumnos y las alumnas de cuarto nos haran de cuentacuentos. Cada semana nos explicaran un cuento del libro “Cuentos largos como una sonrisa” de Gianni Rodari.

Esta semana le ha tocado a Berta, nos explica el cuento de “El señor Boemondo”.

Esperamos que os guste tanto como a nosotros!

Lectura en lengua castellana

Per tal de millorar la dicció en llengua castellana, els nens i nenes de 6è s’han preparat una lectura per fer en veu alta. Després, hem fet quatre grups i cadascú en llegia un trosset.

Us convidem a veure’ls!

Un nuevo juego: Pasapalabra

Aquest curs els alumnes de 6è hem començat a jugar al “Pasapalabra” amb l’objectiu d’ampliar el vocabulari en llengua castellana. És per això que hem hagut de buscar paraules d’ús habitual i escriure’n la definició, per després agafar el “rosco” i intentar eendevinar-ne el màxim possible.

El rap de las parejas

Els alumnes de 5è, a l’àrea de llengua castellana, estem llegint diversos poemes de Gloria Fuertes. Ens estan agradant molt i, fins i tot, ens hem atrevit a fer el nostre propi rap, inspirat en el rap de las parejas amb lletra de Gloria Fuertes i música de Inés Saavedra.