El dia 8 de març, els nens i nenes de 5è, hem sortit pel poble per fer un acte reivindicatiu a favor de la igualtat entre homes i dones.
Quan vam començar el projecte «Les dones i el canvi generacional», vam tenir clar que el nostre producte final havia de ser un acte per explicar les desigualtats que hi ha entre gèneres i demanar que això canviï.