A la classe de música els Lleons hem escoltat activament l’audició de Camille Saint-Saëns «El lleó», que pertany a la seva obra «El Carnaval dels animals».
Diem bon dia a tothom, a la nostra manera, és clar! Com autèntics animals reials!
A continuació podeu veure com rugeixen els reis i les reines de la sabana…
https://youtu.be/9OVdrW0M_L8
