La Berta va a «Acrobàtic»

A la Berta li agrada molt anar a «Acrobàtic» perquè s’ho passa d’allò més bé. Està aprenent a fer molts exercicis per millorar la seva elasticitat i la seva coordinació corporal.

Treballa fort que seràs una gran gimnasta. Ànims Berta!!