Les colònies de 2n a «El Bosc de la Massana»

Els dies 9 i 10 de maig hem anat de colònies a «El Bosc de la Massana», a Vilablareix, comarca del Gironès.  Les activitats han girat totes entorn als indis. Els nostres caps de la tribu ens han preparat tallers de vestuari, plomes i maquillatge.

El joc de nit ens ha deixat a punt per anar al llit! I divendres hem fet cloenda amb la “Gimcana dels deus”.

Aquí teniu les fotos…

[pe2-gallery album=»http://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/114230303310159381874/albumid/5877884693006876689?alt=rss&hl=en_US&kind=photo» ]