Avui és el penúltim dia i hem anat a visitar l’escola Rajakylä. És una escola de primària i secundària que és tot un referent en pedagogia STEAM a la zona. Ha estat una visita molt interessant on primer ens han mostrat el pas a pas d’un projecte STEAM des de la presentació d’un repte fins al resultat final donant solució al repte.
En aquesta visita també ens van ensenyar una bona proposta sobre la gamificació on s’aprofita la motivació del joc per fer diferentss tasques com per exemple una expressió escrita.
Per últim, a més de poder fer una visita per l’escola per veure’n les instal·lacions vam poder vivenciar algunes de les diferents activitats com l’ús de les microbits, construccions amb un objectiu o utilització de la IA a les aules.
