Articles de Sortides

Colònies de P5

Aquest any hem anat a Can Pic, a Taradell, on hem descobert en Tocasons, un bandoler que ens va demanar que tinguéssim cura dels animals del bosc i el vam ajudar a trobar la roba que va perdre mentre es banyava al riu.

Hem fet moltes activitats: gimcana de carretons, muntar en poni, fer perfum, un joc de pistes per trobar un tresor… Ens ho hem passat molt bé!!! Gaudiu de les fotografies!

Excursió a Can Panosa

Els Petits Científics i les Llaminadures hem anat d’excursió a Can Panosa.

El Sr. Ramon ens ha explicat tota la feina que fan les abelles per l’elaboració de la mel. Hem descobert que sense les abelles no hi hauria vida. Hem fet d’apicultors i ens ho hem passat molt bé, ha estat una sortida molt dolça!

Colònies a la Garrotxa

La classe de la Tecnologia i del Rock vam anar de colònies a la Garrotxa. Al matí vam visitar la Fageda d’en Jordà i a la tarda el volcà Croscat.

Ens ho vam passar d’allò més bé!

Sortida al Parc Güell

Aquest any hem fet un petit projecte sobre el Modernisme i Antoni Gaudí a les classes de 3r. Hem descobert moltes coses sobre aquest artista i fins i tot vam construir una «ciutat Gaudí».

Per finalitzar el mini projecte vam fer la sortida al Parc Güell i vam gaudir d’un dia màgic entre les seves creacions i, també ho hem de dir, entre molts i molts turistes fascinats per l’entorn.

Els Fars i els Dinosaures de colònies a Can Pic

Aquestes han estat les nostres segones colònies i ens ha encantat aprendre i fer com els indis.

El Gran Wakan ens va escriure una carta dies abans dient-nos que ens esperava. Hem conegut també l’indi Préssec Sucós, la Ploma Alta, el Lotus Blanc i molts d’altres!

Mireu que bé que ens ho hem passat…

Una passejada pel Barri Gòtic

El dia 2 de març, els alumnes de 4t vam anar d’excursió al barri Gòtic de Barcelona. Vam veure molts monuments importants, com per exemple el Palau Reial Major, l’Ajuntament, el Pont del Bisbe, … Cadascú havia d’explicar un monument o lloc interessant del recorregut.

P3 i P4, junts a la Verneda

L’últim dia, abans de començar les vacances de setmana Santa, els Barrufets, les Abelles, els Fars i els Dinosaures hem gaudit tots junts d’un dia d’excursió al pi gros i al bosc de la Verneda.

Aquí teniu un tastet de fotos.

Tastet de contes a la biblioteca

Els Fars i els Dinosaures hem gaudit una estona, escoltant contes a la biblioteca de la Roca. Ens n’han explicat 3: Sóc un porquet, Una casa a la mida i Per què?

També n’hem pogut fullejar uns quants pel nostre compte. Ens encanten els contes!

Sortida al Museu de la Xocolata

El dijous 8 de març, les dues classes de 2n vam anar d’excursió a Barcelona per visitar el Museu de la Xocolata.

Mentre una classe estava al museu fent un taller i aprenent coses de la xocolata, l’altra va anar a visitar el Mercat del Born.

Després vam anar al Parc de la Ciutadella. Allà vam dinar i vam jugar una mica fins que va arribar l’autocar.

Sortida als voltants de l’escola amb «La Vall d’Ariülf»

El dijous 8 de març vam fer una sortida pel voltant de l’escola. L’associació «La Vall d’Ariülf» ens va preparar un recorregut per tractar el tema de l’aigua.

Primer vam anar fins la riera i vam observar que hi passava poca aigua. Després vam avançar pel camí de la Bassa dels Ànecs i vam observar el Castell de la Roca. Allà vam alliberar tres perdius que estaven ferides i ja s’havien recuperat. Vam anar també fins el Camí del Rec, vam seguir fins una petita esplanada on vam poder tocar plomes de perdiu, una pell de serp i un ou de perdiu.

Els Barrufets i les Abelles anem d’excursió al Poni Club de Catalunya

Fa uns dies, els nens i nenes de P3 vam anar d’excursió al Poni Club de Catalunya. Ben puntuals, els Barrufets i les Abelles vam agafar les motxilles i vam pujar a l’autobús. Abans d’arribar ja vam començar a veure cavalls per tot arreu i l’emoció començava a aparèixer: «Mireu! Un poni menjant fulles!» o «I aquell d’allà ens està mirant!».

Quan vam arribar ens vam afanyar per esmorzar tots junts en una rotllana, hi havia ponis molt a prop. Teníem moltes ganes d’anar-los a veure. Vam fer petits grups, per tal que tots poguéssim gaudir de totes les activitats que les monitores ens havien preparat.

La sortida de P4 al Parc Art!

Els Dinosaures i els Fars vam anat d’excursió a Cassà de la Selva. Vam visitar el Parc Art on vam veure tot un conjunt d’escultures, la major part en gran format, de diferents artistes. Durant el recorregut del Parc també vam poder veure diferents animals que hi viuen: cignes, ànecs, paons…

Després vam dinar, i vam estar jugant molt a la zona de joc.

Un dia fantàstic que ens inspirarà per crear les nostres escultures!

Sortida al Museu de la Ciència i de la Tècnica

Els alumnes de 4t aquest segon trimestre estem treballant el projecte de les energies. Per aquest motiu vam fer una visita al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, a Terrassa. En aquest museu vam aprendre moltes coses que ens serviran pel nostre projecte.

Sortida al Cim de les àligues

Els Petits científics i les Llaminadures hem anat d’excursió al Cim de les àligues, a Sant Feliu de Codines. Hem passat un dia meravellós.

Aquí us deixem unes fotografies fantàstiques!

Trobada d’escacs

El divendres 16 de febrer, els de 4t vam anar a l’escola Pilar Mestres a participar a la tradicional trobada d’escacs. Ens vam distribuir en parelles i vam jugar diverses partides.  Ens ho vam passar molt bé!

Després vam esmorzar junts i vam compartir una estona de pati…