Articles de Projectes

Entrega de premis del 1r Festival de Taules de Multiplicar Rock

El passat 10 de gener vam fer l’entrega de premis del «1r Festival de Taules de Multiplicar Rock».

El grup de la taula del 7 en va sortir guanyador, tot i que la resta de grups ho van fer igual de bé.

Vam veure la pel·lícula del festival i també les escenes eliminades del mateix. Nosaltres vam riure molt. I vosaltres?

Fotografies de P5 B «Anem de viatge»

Hem fet moltes fotografies del dia que vam marxar de viatge, mireu, mireu…

Ens visita el mag Gam Tarrés

Al desembre, just abans d’acabar el trimestre, els alumnes de 4t van participar en una activitat ben divertida. El mag Gam Tarrés ha vingut a la nostra classe per a fer un espectacle de màgia.

Ens ha agradat molt poder veure de ben a prop els trucs de màgia!

P5 de visita a l’Aquàrium

Les classes de P5 hem anat a l’Aquàrium.

La classe de P5A són la classe de l’Aquàrium i els de P5B hem volgut acompanyar-los a veure com és l’aquari de Barcelona!

El 1r trimestre dels Dinosaures

Aquí teniu una mostra fotogràfica de les activitats i propostes que hem fet durant aquests primers mesos a l’escola.

Esperem que les gaudiu!

1r Festival de Taules de Multiplicar Rock

L’última setmana de desembre les nenes i els nens de 3r A van protagonitzar el primer Festival de Taules de Multiplicar Rock. Van escollir un grup i cançó rock i la van fusionar amb una taula de multiplicar.

Realment no és fàcil versionar les taules, i a més amb el ritme del rock, però realment es van esforçar molt i va sortir molt i molt bé. La primera setmana d’inici del segon trimestre vam fer un acte d’entrega de premis d’aquest festival.

Els nens i nenes de P5B anem de viatge

Els nens i nenes de la classe dels avions, després d’haver vist quantes coses s’han de fer en un aeroport fins arribar a agafar l’avió, ho hem estat provant i ens ho hem passat molt bé!

Sortida al Parlament de Catalunya

El passat 28 de novembre els alumnes de 5è vam anar d’excursió a Barcelona. Vam visitar una escultura de Jaume Plensa, a la Fundació Vila Casas, i el Parlament de Catalunya. Allà ens van fer una visita guiada pel Palau i fins i tot ens vam poder fer una foto a l’hemicicle.

Els de 6è hem anat al Cosmocaixa

El dia 22 de novembre les classes de 6e vam anar al Cosmocaixa. Vam fer aquesta sortida com a introducció al nou projecte que treballarem: el sistema solar.

Quan vam arribar vam anar al planetari a veure el sistema solar, els eclipsis, les constel·lacions…

Presentem l’eix temàtic del curs: l’aigua!

Un cop realitzats els tallers internivells que fem cada tardor, ja tenim l’escola ben guarnida, d’acord amb l’eix temàtic del curs.

Aquest any, l’aigua serà l’encarregada de fer-nos fluir setmana rere setmana, mes a mes, trimestre a trimestre, seguint el curs que, entre somnis, ens durà fins l’estiu. En paraules de Salvador Espriu:

“El sol ha anat daurant el llarg somni de l’aigua”

De visita al Far de Calella

Els Fars del mar i els Dinosaures hem anat fins a Calella per veure de ben a la vora el far que hi ha. Després hem dinat i jugat al Parc Dalmau i al Parc de l’Ós.

Hem gaudit molt i el dia ens ha acompanyat amb un bon sol.

Esperem que les fotos us agradin tant com a nosaltres la sortida!

A P4 B experimentem amb la llum

Amb aquest projecte hem descobert mil coses interessants i hem jugat amb la llum, la foscor i el color. Hem experimentat amb materials molt diferents i amb el propi cos.

Ens ho hem passat genial!

Els Camions ens convertim en pingüins

Durant el projecte dels pingüins, els Camions vam deixar el remolc i les rodes a la classe per anar a l’aula de psicomotricitat, i convertir-nos en aquests animals tan simpàtics i divertits.

Mireu, mireu com ho fem!

La cançó de l’estiu!

Amb el projecte dels pirates hi ha hagut una cançó que no hem pogut parar de cantar. És bonica, divertida i té molta marxa. S’ha convertit en el nostre himne!

És una cançó del grup El pot petit.

El riu Mogent

A 4t hem treballat l’ecosistema del riu Mogent. Vam fer un treball de camp al mateix riu on vam poder veure el biòtop i la biocenosi del riu.

Prèviament vam preparar la sortida per conèixer millor el nostre riu.